De ‘Red Napkin’ Method

Oké, laten we er niet omheen draaien. Nieuwe gasten naar je restaurant krijgen is knap lastig. Het is een algemeen bekend probleem onder (kleine) restaurateurs. Maar hoe zorg je er nou voor dat er nieuwe gasten naar jouw restaurant komen?

Er zijn veel verschillende manieren om dit probleem aan te pakken. Waarschijnlijk heb je veel van deze (bekende) technieken al gebruikt, maar niet altijd met succes. Het is tijd om van de traditionele technieken en strategieën af te stappen en het over een andere boeg te gooien. In juli 2017 kwam Jon Taffer, bekend van Bar Rescue, langs bij de talkshow van Gary Vee. Hij introduceerde de ‘Red Napkin’ methode. Een techniek waar je zonder hoge kosten de kans aanzienlijk verhoogt dat je nieuwe gasten naar je restaurant trekt, die ook nog eens terugkomen! Hoe werkt deze techniek? 

De ‘Red Napkin’ methode valt of staat door middel van de service die je verleent. Uiteindelijk is service en kwaliteit je allerbelangrijkste USP. (unique selling point)

 
Klik hieronder om de uitleg van Jon Taffer te horen.

 

Content en Interactie

Hoe krijg je meer interactie op jouw social posts? Zorgen voor interactie op jouw social posts, het blijft lastig. Je leest dit artikel waarschijnlijk omdat

Lees verder »